check
יום הרצאות סטודנטים של האיגוד הישראלי למתמטיקה | מכון איינשטיין למתמטיקה

יום הרצאות סטודנטים של האיגוד הישראלי למתמטיקה

תאריך: 
ג', 20/09/202209:00
מיקום: 
קמפוס אוניברסיטת בן-גוריון

האיגוד הישראלי למתמטיקה מכריז על יום הרצאות סטודנטים של האיגוד הישראלי למתמטיקה שייערך בקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ב-20 לספטמבר 2022, יום לאחר כינוס האיגוד הישראלי. מטרת היום היא לאפשר לסטודנטיות וסטודנטים להתנסות בהכנת ובהצגת הרצאה על נושא מחקרי, וכן לחשוף את עבודתם של הסטודנטים לציבור המתמטי הישראלי. 
ביום ההרצאות תינתן הרצאה כללית של מתמטיקאי ישראלי לציבור הסטודנטים, וכן יוזמנו להרצות זוכי פרס נסיהו על עבודת הדוקטור במתמטיקה לשנת 2022. 
במרכזו של יום ההרצאות הסטודנטים תעמודנה ההרצאות באורך 20 דקות שינתנו על ידי סטודנטים מהמוסדות האקדמיים בארץ. כל סטודנט לתואר ראשון, שני או שלישי יוכל להגיש הצעה להרצאה למארגן היום, פרופסור נתן קלר, Nathan.Keller@biu.ac.il, עד יום א׳, ה-24 באוגוסט בחצות. אורך ההצעה הוא עד 500 מילים. 
מבין כל ההצעות תיבחרנה ההרצאות שתוצגנה ביום ההרצאות לסטודנטים. החלטות הוועדה תפורסמנה עד יום ה׳, 28 באוגוסט. פרטים נוספים למטה. 

בסיומו של  יום ההרצאות יוענקו עד שלושה פרסים כספיים בסך 1000 ש״ח כל אחד לההרצאות שוועדה של מתמטיקאים ישראלים מתחומים שונים תמצא שהן ההרצאות המעולות ביותר. השיקולים להענקת הפרסים ישלבו את איכות התוצאה המוצגת עם איכות ההרצאה עצמה, כאשר איכות ההרצאה נמדדת במידת הצלחת המרצה להסביר את הרעיונות העיקריים (ולאו דווקא יופיה של המצגת, למשל). 

כל משתתפי יום ההרצאות יכובדו בארוחת צהריים בקמפוס!

לוח הזמנים ותקצירי ההרצאות באתר האיגוד הישראלי למתמטיקה